sandrahaggren

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Sandra Haggren - 28 april 2012 20:58

Beställde även nytt hår idag, nu ska jag bara hitta någon snäll själ som vill hjälpa mig   


 
Av Sandra Haggren - 28 april 2012 20:48

Oj oj oj.. Det var ett tag sen jag uppdaterade här, så det är väl dags nu.


Det har inte hänt så jättemycket på senaste tiden, jag har mest jobbat som en dåre och sen slocknat direkt när jag kommit hem från jobbet. Allting har gått på automatik! Denna helgen är jag ledig och det är mäktigt skönt, så idag var jag iväg med min mamma på lite shopping, fyndade en del men inte märkvärdigt. Efter det myste jag med min egna lilla familj, vi åt pizza och njöt. När vi hade smält maten så körde vi ut på landet till mina föräldrar för att rasta Marley rejält, han är helt slut nu efter några rundor i skogen, slagen hjälte.


(bilden är från några dagar sen)
 

Imorgon bjuds det på grillat hos mina föräldrar, blir mer som en buffé. Massor av mat at välja mellan! Det ska bli trevligt   Annars håller vi ett lågt tempo hela helgen. Nu ska vi gosa ner oss i soffan och kolla på en film, sköt om er!


Kram, Sandra. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards