sandrahaggren

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Sandra Haggren - 19 april 2012 23:30

Äntligen ledig! Jag är ledig enda fram tills på tisdag, snacka om långhelg   


Mamma var här innan idag och passade Marley tills Douglas kom hem från jobbet. Hon hade handlat mat och grejer till oss, verkligen jättesnällt! Hon hjälpte mig även med disk och dylikt. Är djupt tacksam!

Nu ska jag njuta av min ledighet! Hoppas ni får en trevlig helg!


Stor kram från mig.

Av Sandra Haggren - 19 april 2012 09:58

Nyss varit nere på Ica och hämtat mitt paket.
Ett par röda jeans, en mobilväska och en sportbh!   

 

 


 

Av Sandra Haggren - 19 april 2012 08:06

Godmorgon alla fina läsare! Igår var där jättemånga som besökte min sida, riktigt trevligt   


Idag väckte Marley mig redan kl 7.. Mindre roligt för mig som somnade halv 1 igår. Men det är bara att gå upp! Får ta mig en powernap senare idag innan det är dags för jobb. Imorgon fick jag ledigt pga att farmor fyller 70 år! Ska dit och fira henne med Marley då min sambo ska iväg med jobbet och köra gokart, äta god mat och festa lite.  


Jag ska även rusa ner till Ica och hämta mitt paket som kom igår, har beställt lite grejer! Får se om jag lägger upp bild på allt senare. Nu ska jag äta lite frukost och sen mysa med monstret.



  SANDRA. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards