sandrahaggren

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Sandra Haggren - 24 maj 2012 13:01

Ja, då har jag äntligen fått svar på mina frågor. Det finns något som heter Mops ryck och det är rastypiskt.. och jag lovar er, man dör av skratt när man upplever detta. Fast klockan 11 på kvällen är inte lika kul, då störs grannarna. Jag vet inte hur jag ska förklara mops rycken, men jag får väl göra så gott jag kan.


Marley springer runt i hela lägenheten, i en ofantlig fart med svansen mellan benen och rumpan ca 2 cm från golvet. Flåsar och flämtar som bara en mops kan och halv skäller. Omöjlig att få stopp på.. Vilket race! Det värsta är när man är ute och går, då har han dragit 20 varv runt benen med kopplet.. Jag har letat hela förmiddagen efter liknande video då jag aldrig haft chansen att filma vår kille (vilket jag säkert lär göra senare, då detta pågår ofta!) Hittade denna och ja.. den påminner rättså bra om hur det går till här hemma.

Ska tillägga att han är snabb som en vessla, biter som en gädda och charmar allt i sin väg!

(Inte vår hund på videon..)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards